perjantai 19. joulukuuta 2014

30 Faktaa minusta

Moikka mooi :) ! Ajattelin nyt tehä nytte tälläsen 30 faktaa minusta. Mä tein niissä mun vanhoissa postauksissa mitä poistin niin 45 faktaa minusta niin ajattelin ny sitte tehä tän.
Mutta pidemmittä puheitta, alotetaan :)

1. Olen Amanda 

2. Mua yleensä kutusutaan nimillä Amanda, Amsu tai Ama

3. Olen syntynyt vuonna 2001 

4. Mulla on syntymäpäivä 8. Elokuuta 

5. En ole koskaan värjännyt mun hiuksia

6. Asun Helsingissä 

7. Olen addiktoitunut pringles purkkeihin

8. Rakastan nukkumista

9. Olen riippuvainen mun puhelimesta

10. Olen 164-170cm pitkä (hehe en oo varma, mut jostai tost välilt)

11. Mun lempivärit on musta, valkonen, pinkki ja turkoosi

12. Tykkään kattoo televisiosta How i met your mother, Simpsoneita, Rillit huurussa ja Miehen puolikkaita. 

13. Jenni on paras !

14. Olen allerginen omenalle, herneelle, pavulle ja siitepölylle

15. Mulla on emetofobia, klautrofobia ja Akrofobia (googlettakaa jossette tiedä!)

16. Olen puoliksi kreikkalainen ja puoliksi suomalainen

17. Asun kahdestaan mun isän kanssa

18. En harrasta mitään

19. Pelaan lentopalloa koulun lentopallo joukkueessa (ei ole harrastus)

20. Kuuntelen kaiken laista musiikkia. Eniten sellasta electro musaa :3 

21. Mulla ei ole lemmikkejä

22. Rakastan eläimiä

23. Käyn mun siskon kanssa välillä tallilla ratsastamassa 

24. Osaan olla ärsyttävä :D

25. Olen aamuisin kauhee zombi ku oon nii väsyny !

26. Nauran tosi helposti

27. Inhoon yli kaiken kylmää ja sellast kosteeta ilmastoo 

28. Mulla on oma huone 

29. Oon aika levoton mun kavereiden seurassa. Välil oon kyl rauhalline mut välil liia innokas

30. Mun lempi ruoka on kasvisgranii ja qyros pita :3 


Tossa siis oli ne 30 faktaa musta. En kauheesti keksiny mitää joten Jenni autto mua keksimään noita faktoja :D
Mut joo tässä oli nyt tämä postaus ja toivottavasti tykkäsitte :
Moikkaaaa!!!

XoXo Amanda ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti