lauantai 13. joulukuuta 2014

Pitkästä aikaan :) !

Moooi ! Varmasti harva enään mua muistaa. En oo tehny postauksia kesän jälkeen ja ajattelin et tän bloggaamisen vois alottaa uudelleen. 
Poistin kaikki mun vanhat postaukset, jotta voisin alottaa tyhjältä pöydältä. 

Ihan tällä uudella ekalla postauksella ajattelin esitellä itteni ja kertoa ittestäni, koska varmaan kukaan ei muista tai tiedä musta mitään :D

Elikkä joo moi mä oon Amanda. Melko erilainen ja outo tyttö helsingistä päin. Käyn ylä astetta ja olen seitsämännellä luokalla. Hiusteni väri on ruskea enkä ole värjännyt koskaan hiuksiani. Olen syntynyt vuonna 2001. En harrasta mitää, mutta olen koulun lentopallo joukkueessa ja piirrän. Kuuntelen paljon erilaista musiikia (mutta en mitään rokkia tai heviä). Lempi laulajani ovat Tupac Shakur ja Eminem. 

Siinä oli vähän tietoa musta ja toivottavasti se riitti. Ajattelin tehä postauksia ainaki kerran viikossa (toivon myös, että se onnistuu). Mulla on nykyisin paljon kiireitä eikä mulla oo kauheesti aikaa tulla tänne blogin puolelle. 
Yritän kuitenkin nyt panostaa postauksiin, jotta niistä tulis edes vähän kiinnostavia. 

Laittakaa kommentti boxiin millasii postauksia voisin tehä, jotta saisin edes jotain inspiraatiota. 

En nyt sit keksi mitään ihmeellistä tähän postaukseen, joten tää tais olla tässä :D !

XoXo. Amanda :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti